Batu Buah Pinggang Flushing - Bagaimana untuk flush a Stone buah pinggang

Batu Buah Pinggang Flushing - Bagaimana untuk flush a Stone buah pinggang

Buah pinggang batu curahan menjadi lebih dan lebih popular. Dengan kenaikan drastik dalam saiz batu, doktor semakin bingung dengan saiz batu karang hari ini. Kira-kira 90% daripada batu-batu di dalam buah pinggang lebih kecil daripada 5 mm. Walau bagaimanapun, doktor mendapati bahawa saiz batu berkembang lebih besar dan lebih besar.

Malangnya, lebih besar batu yang lebih sukar ia adalah untuk mengepam. Oleh itu, nasihat doktor untuk minum air yang banyak akan biasanya tidak berfungsi jika batu itu adalah lebih besar daripada 5 mm. Jika anda telah cuba nasihat untuk minum air yang banyak tetapi tidak berhasil, maka ia boleh menjadi masa anda mahu mencuba ubat semula jadi yang boleh membantu dengan batu karang curahan.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari pelbagai cara dikaji untuk mengepam batu buah pinggang.

Bagaimana untuk flush a Stone Buah Pinggang

Anda mungkin tahu bahawa kebanyakan batu terdiri daripada kalsium. Batu kalsium terbentuk apabila badan adalah tetap kering. Dehidrasi adalah semata-mata badan tidak mendapat air yang cukup untuk mengepam sampah keluar dari tubuh.

Dalam kes ini, buah pinggang anda tidak mendapat secukupnya membilas untuk lulus deposit kalsium dalam buah pinggang. Oleh itu, anda mungkin perlu sedikit lebih daripada air untuk membantu dengan lulus batu anda.

Ubat terbaru penyelidik mendapati adalah ubat berasid membantu melarutkan batu-batu. Ubat yang dianggap telah membubarkan deposit kalsium sama seperti kiub ais cair jika ia ketinggalan dalam peti sejuk. Oleh itu, lebih kecil batu; semakin besar kemungkinan ia adalah untuk lulus.

Berikut adalah beberapa tips untuk memulakan curahan buah pinggang.

1. Jangan lupa untuk minum air yang banyak. Kesilapan terbesar yang anda boleh buat ialah untuk mengabaikan minum air yang banyak. Anda harus cuba untuk mendapatkan sekurang-kurangnya 100 auns air setiap hari. Saya cadangkan 2.5 hingga 3 liter air setiap hari jika anda cuba untuk lulus batu. Anda juga perlu menambah asid sitrik untuk air anda untuk membantu dengan melarutkan batu-batu. Anda boleh menambah jus lemon atau lemon untuk air anda untuk rasa ditambah tetapi juga mendapat ganjaran melarutkan kalsium dengan asid sitrik yang ditambah.

2. Bersenam juga penting kerana lebih banyak anda bersenam semakin besar kemungkinan batu anda adalah untuk lulus. Latihan akan beralih batu-batu yang menyebabkan mereka untuk bergerak. Pergerakan itu lebih pemergian semakin besar kemungkinan batu.

3. Diet anda juga sama penting. Diet yang kaya dengan serat diet yang lebih cenderung untuk mengepam deposit kalsium. Anda boleh mendapatkan serat dalam bijirin bran, buah-buahan dan sayur-sayuran dan bijirin penuh.

4. Akhir sekali, anda juga harus cuba asid fosforik ubat yang berfungsi dengan melarutkan deposit kalsium dalam buah pinggang anda. Asid fosforik boleh didapati dalam pelbagai minuman yang kita minum setiap hari. Ia juga berkesan di melarutkan kalsium yang adalah mengapa ia adalah bahan aktif dalam pembersihan bekalan banyak. Ubat asid fosforik telah ditunjukkan untuk membubarkan dan mengepam batu-batu. Lulus batu karang dalam jam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar